Hola, hola
Ja ha arribat el dia, aquest cap de setmana el tió ha vingut al nostre centre per quedar-se un any més. Durant aquest mes li posarem menjar ,el cuidarem i l'estimarem molt.....a veure si ens deixa alguna coseta quan li piquem el cop de bastó|!!!!
Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........
.
Un peto


No hay comentarios.:
Publicar un comentario